101 nya ideer

För en tid sedan fick jag en hel bunt av denna tidning av min vän Linn som försenad födelsedags present. Begagnade dessutom:-) Tusen tack!


Visste inte ens att denna tidning existerade. Oj vad jag har gått miste om mycket inspiration!
Tänkte dela med mig av lite jul pyssel. Till min förvåning fanns det mycket återbruks idéer!


Moss träd gjord runt ett runt oasis block stoppat på en pinne från naturen. Behöver lite vatten i bland, sådana vill jag göra!


Varför inte klä in dina stolar med en ylletröja?


Den här gran ska jag göra när barnen är större:-)


 Små pappers vimplar, oj vad fint!



Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Dessa tidningar är underbara! =)

    SvaraRadera
  2. SV: Japp utsidan har jag gjort ordning med servett decopage.. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar