HIPP HIPP HURRA!

Tusen tack alla människor som har hittat till min blogg! Utan er skulle det inte bloggen vara den samma:-) Utan er skulle faktiskt inte jag vara den jag är och det är jag glad för:-)
Drygt 10.000 sidvisningar är nu uppnådd så jag utbringar ett JIPPI!

Att börja blogga för mig var verkligen att gå utanför komfortzonen. Mina datakunskaper och att skriva offentligt är inte något som var naturligt för mig. Däremot att återbruka, de är en stor och självklar del av mig.

Det är bra för mitt ego att få dela med mig av mina tankar och idéer till er. Det är jätte kul att få läsa alla fina kommentarer. Att få beröm och få veta att man inspirerar andra är självuppbyggande. Att dessutom få ta del av era tankar och idéer gör att jag får utvecklas och bli bättre i mitt återbrukande. Tack vare min blogg har jag också kommit i kontakt med andra bloggare som inspirerar mig och har blivigt mina vänner. Och vänner är jag oerhört tacksam för:-)

Att blogga är så himla kul, nästan lika kul som själva återbrukandet!
Än en gång tack till alla läsande och på återseende i morgon:-)










Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

Skicka en kommentar