Pyntat ute

Jag är i visa fall inte riktigt klok. Kvällspromenaden med Ronja slutade med att jag letade julgran i mörkret. Termometern visade -25 grader så man kan ju tycka att jag borde ha valt en mildare kväll. Har dock pyssel hjärnan gått i gång går den inte att stoppa;-)

 
En lite gran blev det i en gratis kruka från secondhand. Tomte arrangemanget är höst arrangemanget med tomtar, Felicia har själv ordnat det hela:-)


Om du själv vill göra en krans klicka då här.


 
Ljus lycktor på en bit av ett stort betongfat som sprack.
 
 
Min udda barnsko lever vidare under vintern.




Lyktan kommer från soppbodan och krukan är också en gratis kruka från secondhand. Små änglarna och snögubben är fina loppisfynd. Med dessa bilder önskar jag mina läsare en fin Lucia dag.





Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer