Udda material och en snabb idé!

Min pappa är för söt! Än en gång har han samlat pyssel material till mig och ungarna:-)
Det är plasthörn som har suttit på bänkskivorna till mina föräldrars nya kök.


Fick en ide att skapa en förvaring i toaletten under snedtaket...


Satte dit ena hörnet så här...


Fyllde sen ett annat med lite krafs...


Tryckte sen fast den brevid den andra.


Där sitter nu min nya förvaring utan värken skruv, spik eller lim. 
Kanske inte så upphottad, men utseendet får framtiden utvisa funkar gör den i alla fall.


Tidnings förvaringen (som min nessisär ligger i) kommer förresten från soppbodan. Det var från början ett ställ med fyra förvarningar under varandra. Jag sågade av de andra eftersom jag bara behövde ett:-)
Fick då en massa snören på köpet som bland annat kom till nytta till mosträdet.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer