Vår vinter fotografering

Här är helgens utsikt från vår tomt.


Mina bästa minnen från mormor och morfar är när vi på sommaren gungade i denna hammock. Barnen och jag älskar att sitta där på sommaren. Faktiskt så sitter vi där vår, sommar och höst. Så snart är det dax!




En promenad med tre ungar fungerar galant när Ronja gör jobbet:-)


Höbalar...



Mammas födelsedags present. Mera bilder kommer till veckan...
Gå nu in och kolla vad de andra har pysslat med i helgen.



Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Härliga vinterbilder! Mammas present blev jag nyfiken på. Hon är väl inte o läser bloggen din mamma? kanske är det en väska?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo väskan är mammas present som jag har lämnat av i kväll. Det finns mycket liten risk att hon skulle läsa här:-) Detaljer kommer på Tisdag...

      Radera
  2. Vilken fint "gräddig" värld du har varit ute i! Vackert!

    SvaraRadera
  3. Trevlig promenad i go´väder och med pålitlig medhjälpare.
    Vilken utsikt! Och ljuvligt väder....

    SvaraRadera
  4. Hmm.. tror min kommentar försvann.. fina bilder, hoppas vi får behålla det fina vädret hela veckan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar