Husbygget tar fart

Skottade bort ett gräslager och försökte få det rakt.


Ogräsduk som blev över från altan projektet.


Detta var min tanke, som inte alls funikade eftersom de inte var rakt nånstans.  Nogrannhet när de ska vara kul är inte min starka sida.


Tog bort cementblocken och började lägga mina skifferplattor. Slutade med att "några" fattades.


Fick en annan ide. Träplattorna som har ståt mot uthuset. Presic rätt mått men olika höjder.


De löste sig genom att göra ett trappsteg.


Just nu är jag nöjd med att ha golv och väggar. Är faktiskt helt slut! Mitt husbygge är garanterat väldigt snett men det är gjort av 100% kärlek och de är gott nog. Finns en hel del kvar, men just nu får detta räcka. Fortsättning följer....


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. huvudsaken är nog att man har roligt under tiden och det verkar ni ju ha , ska bli så spännande att se fortsättningen .

    SvaraRadera

Skicka en kommentar