Midsommar

På midsommarafton var jag och ungarna vid hembygds området i Boden. Kransbindning och sen ringdans. Som tur var skulle moster och Tobbe vara med oss. Trodde jag skulle kunna lämna Sam med dem och dans med Felicia. Det blev inte som planerat, men dans med moster funkade utmärkt. Man får ändra planerna när man har en trött och mammig pojke.


Efter dansen blev det picknick och sen till Långsjön för grillning med min familj:-) En fin midsommar förutom att jag saknar min karl som har jobbat 12 timmars pass i dag. Kolla gärna in flera helgbilder.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Vilka snyggingar!! De fina släktdragen är verkligen påtagliga! Ha det gott! /Pia

    SvaraRadera
  2. Söta barn du har. Felicia är en kopia av dig.

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut blomsterkrans i håret och en god kanelbulle att mumsa på! Fina midsommarbilder!

    SvaraRadera
  4. Kanelbullar är ju mumsgott och dina bilder med text så perfekta med krans i håret och allt ;-)

    SvaraRadera
  5. Inte kul att han jobbar förstås.. men du ser ut att ha haft trevligt ändå :)

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder på midsommarmys! Men även det kan bli jobbigt i längden, för de små.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar