Förvaring ovanför kylen

Så här har det sett ut några månader hos oss. Vi fick nämligen överta mina föräldrars kylskåp och de visade sig vara högre än vårt gamla. Därför fick vi ta bort skåpet som var där. Biten som var kvar fick sitta där eftersom vi var osäker om de gick några rör där.


Nu tog jag tag i saken och kollade att de bara var tomt där bakom. Sen åkte kofoten och sågen fram. Magnus fick hjälpa till sista biten för de var tokigt jobbigt att såga...


Jag sågade till två raka listbitar och spikade fast dem mot taket eftersom de var en stor springa där. Satt även en listbit där den vita vägen slutar.

Målade allt vit. 


Tre varv, de var bra ställe att måla för inga ungar var i vägen:-)

Köpte en stor förvarings låda men efter att jag städat köket får jag ändra mina planer om vad som skall vara där. Är väldigt nöjd att de hela är över.


Ha det gott!/Åsa.Li



Kommentarer