Förvarings lådor

Hyll organisationen i kontoret krävde lite nya förvarings lådor.
 

Vit färg och sedan förvaring för sydda lappar som dekorerara kläderna.


Kommer ni ihåg dessa lådor? Upphittade lådor som fick IKEA tavlor som lock.


Den med stenarna den bor i min garderob och den andra fick flytta till kontoret. Bra förvarvaring av begagnade presentpapper. Fick också vit färg och möbeltassar under för att smälta in.


På hyllan från vänster finner ni mina bildeboks lådor, en flätad korg av LP fodral och en honungsburk iklädd ett par barn byxor. Framför den står en cola klick burk. På min prickiga låda av möbeltassar står en flätad korg av tidningspapper. Papplådorna under har Felicia målat med fingerfärg. Dessa förvaringar finns bloggade om sen tidigare och finns under etikett fliken förvaring.


Den runda burken är en plåtburk som jag decopacade på en kökshandduk. Presentlådan/handväskan är pipad med magneter "jag är fantastisk".


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Verkligen inspirerande ordning-och-reda-inlägg du gör!!! Tack!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar