Sams rum

Nu är Sams rum färdigt så jag tänkte visa er en rundvandring. Sams stora säng hade vi turen att få av våra snälla granar. Den stora tavlan inhandlade jag på secondhand för ynka 25 kr eftersom den var ganska ranglig. Det gjorde inget eftersom vi skruvade fast den i vägen. Det ända nyinköp ni ser på bilden är lampan från IKEA för 50 kr.


Denna tavelram blev svartmålad, den var gul från början. Ramade sen in en tygbit som jag fick av Rosie. Sam är mycket nöjd över den tavlan:-)


Sänghimlen kommer från mamma och pappas grannar och fick bli en mys koja med sackosäcken där. Biltavlorna är också inhandlade på secondhand dock för 25 kr st.


Trähyllan fick flytta upp från kontoret och tygvepan kommer från öppna förskolans nedläggning. Lilla soffan fick jag när jag var 3 år.
 
 
Robot lampan Abbe naturligtvis:-)
 

Han har fått flytta på byrån som vi fick av dagis:-)


Dessa tavlor gjorde jag när Sam var 2 månader. Det står Du är unik och 100% mirakel. Jag gillar dem och helheten av Sams rum. Planer för Felicias rum är på G men tapetsering och speciellt underarbete är jätte tråkigt. Tur för mig att min syster gärna hjälper till;-)


Ha det gott!/Åsa.Li


Kommentarer

  1. Vilken superb byrå med så många lådor! En sån skulle jag gärna ha!
    Visst är det tråkigt med underarbete. OCh att ta tag i det... Det roligaste är ju piffet! Och när man är återbrukare så får man piffa lite i taget, efterhand som man hittar lämpliga grejor :-)

    SvaraRadera
  2. Fint rum han fått!
    Och robotlampan är min favorit i inlägget! WOW! Tjusig!
    Jag tycket underarbetet kan vara ganska kul och rogivande... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också Abbe man kan inte annat än bli glad av han. Tänk att vi kan vara så olika underarbete är tråkigt men de blir förhoppningsvis fint när de är klart!;-)

      Radera
  3. Wow så fint Sams rum blev!!! Det blev verkligen personligt, precis som ett rum ska vara :)

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera

Skicka en kommentar