Snabbt en tjejigare hylla

I Felicias tjejiga rum satt jag upp denna hylla som har varit min badrumshylla från början...
Skulle nog ha målat den rosa, men jag hade inte så mycket färg kvar och orkade inte med ett sådant projekt.

Tejpade därför runt kanterna efter ett tag och målade rosa där.
Lite tjejigare...

Mycket mera tjejigt med filt blommor som jag klippte ut och limmade ihop. Limmade sen fast dem med limpistol.

Först sex stycken....
Och sen fler! Helt ok makeover:-)

Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. En jättebra make-over!
    Jag tycker det blev jättesnyggt med det rosa mot det gröna!
    Och hennes prydnadssaker kommer fram bättre nu när det finns grönt kvar :)

    Fint inlägg, ditt förra!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Är riktigt nöjd:-) Tycker också att sakerna framhävs när de är två färger.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar