Bokgömma med ungdomsminnen

Min mamma har åter igen rensat ut gamla saker. Denna gång var de alla mina ungdoms böcker som jag inte alls kände att jag hade lust att spara eller läsa. Är dock kul att ha lite ungdoms minnen i en ny bokgömma;-) Jag letade därför upp en lämpligt stor låda. Klippte bort "flärparna" och klippte lådan lite kortare så att alla böcker skulle dölja lådan.


Hur jag gjorde kan ni läsa här. För detta är min andra bokgömma:-) Nostalgi!

 
Förre
 
 
Efter
 

Äntligen en snygg förvaring för mitt gips pulver!
 
Ha det gott!/Åsa.Li
 
 

Kommentarer

  1. Koolt! Verkligen en "gömma" =)
    Jag har en tävling på min blogg, kom och var med!
    http://lonelyfieldpysslar.blogspot.se/2014/03/om-jag-skulle-vaga-mig-pa.html

    SvaraRadera
  2. så fiffigt sätt att dölja tråkiga saker i bokhyllan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar