UTMANING HÄRMA MIG!!!!!

Hej! Nu tänkte jag utmana er än en gång med "Härma mig". Detta är en utmaning som innebär helt enkelt att ni härmar något av mina inlägg. Man behöver inte härma rakt av utan de räcker om man inspireras och gör en egen lösning. Jag återbrukar de mesta i små och stora projekt så jag hoppas och tror att ni är många som vill haka på en utmaning:-) Utmaningen är alltid öppen och för den som lämnar in ett bidrag publicerar jag den med länk och syr även något till en gåva för andra. (Så är du med så uppmanar du mig att sy till våra flyktingar i Boden).

När du är klar med din utmaning så bloggar/skriver du om detta med länk hit. Det skall då också framgå med bild vad det är du härmar. Till slut, glöm inte att fylla i länken nedan.

Ha det gott!/Åsa.Li

 
 
 
Submit your link:






Accepted links may take a few minutes to appear.

Get your own link widget at simply-linked.com
 

Kommentarer

  1. Kul! Jag hänger självklart på! Jag skickade ditt packet igår kväll.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar