Vingubbar

Vingubbar är bästa tipset att de bort om du ska på fest. De är en lätt och rolig present att ge bort till den som redan har allt. En kvinna eller man med humor behövs.
Låt mig presentera min första vingubbe Harald.


Harald är sydd av överblivna barn kläder byxor st.86 och shorta st 74. Lite hudfärgat tyg fanns i gömmorna och sockar förstås. Kläderna är ihopsydda och ett hål är gjort på baksidan för att få in baginboxlådan. Sen är det bara att dra ner gylfen och ta sig en tår:-)


 När jag började fundera och söka på baginbox figurer stötta jag på denna fina vinkossa.

Låt mig sedan presentera min andra vingubbe Arne.
Han fick ett par solglasögon av två knappar och en gummibit för han behövde bli lite sexigare.


På de båda gubbarna skrev jag en lapp.

Grattis!
Det här är Arne.
Han är en snäll och trevlig kille
som gärna vill umgås med en brud som du.
VARNING! han kan vara beroende framkallande.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. :D en fräckis present med humor. Denhärflicken sparar jag så jag kan sy en vingubbe till ett passande tillfälle med en person som har lite humor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar mina gubbar:-) Om du gör en vingubbe, visa gärna mig så jag får se resultatet;-)

      Radera

Skicka en kommentar