Seconhand, syrran, moster och jag

Denna tunika köpte min syrra på cupan för en tia. Ser helt ny ut!



För henne var den för lite så den gick vidare till min moster. För moster var den för stor (hennes kurvor saknades). Mina kurvor finns kvar så jag blev ett "mellanting". För mig passade underdelen bra men överdelen var för stor. Min lösning blev då att behålla underdelen och ge den en ny överdel.
Jag tog bort ärmarna på min förkorta jobb tröja och kantade ärmen med sneddslåband. Sen sydde jag ihop de två delarna.



 Jätte skön blev den :-)




Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. skön okej men hur snygg blev den??? jag hade nog inte tagit på mig den....

    SvaraRadera
  2. Smart! Duktig du tjejen! =)

    SvaraRadera
  3. Absolut skön, absolut inte snyggast jag gjort men tillräckligt. Jag är nöjd:-D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar