Min favorit tunika hitills


Syrans gamla klänning passade, men den kändes lite stel. Inte riktigt jag.




När jag var hos moster sist gick jag igenom hennes klädhög som skulle till seconhand.
Jag åkte där ifrån med massor av kläder!


Denna tröja hamnade i makeover högen. Jag gillar den, men den var aningen för kort.
För att råda bot på det, klippte jag av den ytterligare och la ihop den med jeans kjolen:-)





(Datorn och jag kommer inte överens om en större bild.)



Fläcken fick komma med på bilden. Det går så när man inte fotar direkt man satt på sig rena kläder. Med småbarn är man alltid skitig:-)


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Vilken pingla! ;) Tunikan blev superfin! =)

    Kraaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Blev snyggt! Själv har jag problem med att bilden blir för stor när jag lägger upp den i bloggen. Puh!

    SvaraRadera
  3. Jättefint återbruk! Visst är det roligt när man tar av det man har och syr om till något annat, något som passar en själv mycket bättre! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo det är kul, enkelt och blir snyggt. Inspirationen kommer från dig! Dina tunikor är grymt fina:-)

      Radera

Skicka en kommentar