Hur mycket får man ut av en bukett snittblommor?

När Felicia var liten hade Coop gratis sommarlotter som man fick när man handlade. Jag som aldrig köper lotter och aldrig vinner om jag får, drog hem storvinsten:-) 50.000 kr mat!!!
 
Om inte kvinnan som stod förre mig i kön hade släppt förre mig hade jag inte vunnit. Hon hörde att jag vann och sa: oj jag som släppte förre dig i kön!
Som ett mycket litet plåster på såret köpte jag en bukett snittblommor och gav henne denna blomsteruppsättning i en begagnad kruka förstås.
 
 


Förutom detta blev det också fyra stycken små blom uppsättningar. Den silvriga krukan är täckt i folie och på kanten står det "Du är en härlig person"!
Sådana blommor kostar lite att göra men är väldigt uppskattade, särskilt när det är en överraskning:-)




Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer