Altandörrs isolering

Nu mina vänner börjar det bli kallt och det är därför dax att bomma igen altandörren. Vår altandörr är gammal och dåligt isolerad så nu tänkte jag visa hur jag vinter isolerar den:-)


 
Först ett gammalt lakan
 
 
Sen frigolit skivor.
 
 
och sen en filt
 

 
Och sist tyg. Detta tygbit har jag köpt secondhand för 18 kr!
 

 
Å vist pryder den sin plats?
 
 
Den "nya" soffan kommer från återvinningen. Nu äntligen, en kissvänlig soffa! Även om jag sörjer min gamla soffa lite gran.
 
 
Ha det gott!/Åsa.Li


Kommentarer

  1. Detta är ett tips jag skall använda mig av om jag nu någonsin kommer tillbaka till min älskade skruttkåk..där finns flera såna här "värmebovar"..

    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för det:-) Det är skillnad som natt och dag med och utan isolering. Förrut kännde man hur det blåste kall luft när man satt i soffan nu märks ingenting:-)

      Radera

Skicka en kommentar