Påskharen

I helgen har vi varit till mamma och pappa i stugan. Vi brukar alltid vara där med min släkt och äta lite påskmat. Sent på kvällen dagen innan kom jag på att jag skulle göra en påskharre att ta med som gåva tillsammans med ett påskägg. Harren är gjord av mammas kökshandduk, filt öron (som kommer från en gammal påskharre), snören och en flörtkula till svans. Riktigt söt blev han:-)






Mina egna påskblommor kommer från farmor och mamma:-)
Kolla in hur de andras helger har varit här.

Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Så fin den är! Specialdesignad hare, den måste vara till stor glädje för mottagaren!

    SvaraRadera
  2. Så fin den är , din kreation :) Mottagaren kan inte ha blivit annat än glad :)

    SvaraRadera
  3. Koselig pyntet hos deg! -Margit-

    SvaraRadera
  4. Jättefin :) du är så kreativ!

    SvaraRadera
  5. Härliga pyssel bilder! Påskharen har tillkommit senare i mitt liv. Tror det var när mina två yngsta började på förskolan. Det kanske är därför jag inte har skapat någon påskhare i mina påsk pyssel. Då vet jag vad jag skall satsa på till nästa påsk. Ha en bra fortsättning på veckan, Åsa!

    SvaraRadera
  6. Tack för era fina kommentarer! Man blir så löjligt glad av beröm:-) Susanne de är bara att "sno" ideen:-)

    SvaraRadera
  7. så glad den är! Tycker nog om att gå på påskfest ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar