Mamma jag vill göra ett träd!

Sagt och gjort jag ritade ett träd på en kartongbit.


Sen började vi limma fast pärlor av alla möjliga slag. Pärlorna har vi fått av mamma och pappas grannar:-)



När vi var klar sågade jag till en träbit och målade sen kantena plus en bit in på fram och baksida. Spikade fast två spikar och satt dit ståltråd för upphängning. Sen var de dax att limma fast kartongbiten på framsidan.


Riktigt nöjd blev jag med upphängningen. Passar jättefint till mina sommarrosa gardiner:-)



Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. enormt fint träd. bra idé med pärlor

    SvaraRadera
  2. ännu en ide som jag sätter på min - att göra lista
    den blev ju jätte fin .
    trevlig midsommar till dig och familjen .

    SvaraRadera
  3. Kul att ni inspireras! Ha en fin midsommar ni också:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar