En annans sopor en annans skatt

Utanför soppbodan på jobbet stod det en hel del möbler en morgon. Det fanns också en lapp med ett telefonnummer. Ringde upp en kvinna och fick veta att de var en tjej som hade flyttat och ville bli av med sina grejer. Denna använda byrå fick jag:-)


Min tanke var att fixa en bättre förvaring i hallen. Soffan kommer från svärmor som jag målade vit för flera år sedan. Hoppades att byrån skulle rymmas under så jag kunnde kasta kartongen med extra kläder.


Byrån var för hög men om man vänder den upp och ner funkar det!


Skruvade fast den i ramen så den inte glider iväg.


Är mycket nöjd! Nu skall den bara målas vit när vädret blir bättre.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. det var en riktigt smart lösning , antar att du behöver extra förvaring i hallen med små barn .

    SvaraRadera
  2. Himla smart! Du är verkligen en mästare på att hitta kluriga lösningar! Och väldigt händig dessutom!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju skitsnyggt! Toppenpraktiskt lösning! =)

    SvaraRadera
  4. Finurlig lösning!! Byrån kommer att smälta in riktigt ordentligt efter målning.

    SvaraRadera
  5. Kul att ni gillar min hall lösning. Är så himla skönt att få en ordentlig förvaring.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar