Hyll organisation

I början av veckan flyttade jag ut alla saker från kontoret. Dessa saker har sedan dess bott i köket. Har konstaterat att jag har massor av pyssel material:-)


I Torsdags så byggde jag och Magnus ihop de inhandlade bokhyllorna från IKEA. Överskåpen som vi hade tur att få av min vän Elisabeth rymdes inte för taklisten. Efter en stunds funderande blev det att ta fram kofoten och sticksågen.
 


De mesta har nu hittat rätt, mera detaljer kommer en annan dag...
 
 
Vädret i helgen har varit kanon!
 

Häftig bild från bryggan:-)
 


Har premiär fiskat utan napp. Kan ju bero på att ungarna ledsnade inom 5 min, men de var underbart att komma ut på älven en stund. Flera helgbilder hittar ni här.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Så bra att de fick plats tillslut! Nu har du ännu mer plats till pysselgrejer :)

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Vilken ordning och reda det blev, nu kan du hitta dina pysselgrejer! Skönt med det fina sensommarvädret, bara att vara ute är så härligt!

    SvaraRadera
  3. Så skönt att skapa ordning bland sina prylar. Det var inte lite pysselmaterial du hade :)

    SvaraRadera
  4. Vilken praktisk hyllvägg det blev!! Ha dé gott! Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Härligt att få sån ordning på grejerna!

    SvaraRadera
  6. utrymme får man aldrig för mycket av...

    SvaraRadera
  7. Här blev det ordning och reda till slut.
    Ser ut att ha varit en trevlig helg;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar