Härma mig!

Jag har nu publicerat 500 inlägg! Detta tänkte jag fira genom att lotta ut tre priser. Priserna kommer i paket med två av varje. Först ut är tyg broscher.

Sen kommer pussel örhängen med skogsask.



och sist ut är två skarvade tröjor i storlek S.




För att delta så "härmar du mig". Surfa runt på min blogg och finn ett inlägg som du inspireras av. Härma de rakt av eller gör din egen grej av det. Blogga sedan om detta eller lägg upp på facebook/liknande. Länka tillbaka till detta inlägg och skriv en kommentar vilket pris du föredrar. Kom också ihåg att lämna länk till dig så jag kan kontakta dig om du vinner:-) 

Du har hela September på dig! I början på Oktober samlar jag alla inlägg så att vi kan inspireras varandra. Då drar jag också tre vinnare. Tycker du att detta låter super kul? Kommentera gärna så jag vet om någon tänker hänga på. Jag hoppas att vi blir många för de flesta av mina återbruks idéer är enkla. Så kliv ur soffan gott folk och återbruka!

Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Grattis Åsa!! 500 inlägg är ju inte klokt!!! Tyvärr vet jag inte om jag hinner härma något av dina inlägg. Har så mycket på gång just nu att jag knappt hinner med att avverka. Ville bara kika in och gratta!! Ha ett fortsatt fint bloggår!

    SvaraRadera
  2. Grattis gumman! Jag hänger på ;)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Grattis och bra jobbat!! Hittar jag bara lite tid blir jag med.. tänk ändå om tiden kunde återbrukas :)

    SvaraRadera
  4. Grattis Åsa! Jag hänger självklart på. kan avslöja att jag har ett inlägg på g.

    SvaraRadera
  5. Här kommer ett inlägg:

    http://haggalen.blogspot.se/2013/09/kort-med-en-elegant-elefant.html

    SvaraRadera
  6. Vilken kul tävling!
    Jag ska se om jag kommer mig före att hänga på.
    Men kul, verkligen!

    SvaraRadera
  7. Ska försöka hinna med det... Och grattis till 500 inlägg :-)
    //Petra

    SvaraRadera
  8. Tack för alla snälla kommentarer. Är faktiskt helt sjukt att jag har så många inlägg:-) Hoppas och tror att de ramlar in inspiration från er alla:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar