Återbruk överalt

På Återvinningen har Karin i fiket dessa fina örhängen som är gjorda av en dockhus servis.


Där finns det också duktigt återbruks personal som har tillverkat denna Coca cola ros.


På väg till jobbet stannade jag en morgon och fotade badkaret i hästhagen. Vanligt återbruk och ack så smart!


Lastpallar kan användas som tillfällig skyltning, såg hos Handlaren. I annan butik hade de lastpallar som sänggavel.
 
På Noas cafe´har de virat trasmattor runt lampstommar.

 
Till och med i skogen fan jag återbruk. Detta bords underredet skall ta med mig hem om jag behöver ett bord framöver.
 
 
Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. har 2 badkar i stallet så djuren kan släcka törsten ..
    örhängerna var super gulliga

    SvaraRadera
  2. Har också återbrukat lite med badkar, kika gärna hos mig får du se;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar