Pågående projekt

Plockade in dessa stenar innan de frös i marken. Nu har de fått några lager vit färg på sig.
Tar just nu upp en bit av köksbordet eftersom jag inte har tagit mig för att inhandla svart färg...


På jobbet stickar jag då och då på min gråa tubhalsduk. Med den fart de sker nu är den nog klar till våren:-)
 
Har också en hel del julklapps idéer klara på papper, men tillverkningen i verkligheten är något helt annat....Om ni har idetorka och vill göra egna klappar så kolla in här för inspiration.
 
 
Ha det gott!/Åsa.Li
 


Kommentarer

  1. Jag har börjat med julklapparna i tid för en gångs skull ,
    varför anar jag att stenarna ska bli någonting spöklikt .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nix:-) men de bror nog på hur mina målar kunskaper är i försig...

      Radera
  2. Spännande stenprojekt ser fram emot resultatet.
    Önskar en fin söndag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar