Dockskåpet

Så här ser de ut på övervåningen. I ett år har de varit en avlastnings plats för mycket kartonger som nu äntligen har fått en plats. När vi var hos mina föräldrar höll mamma också på att städa och hon frågade om jag ville ha dockskåpet till ungarna:-)

 
Därför vände jag på byrån för att göra en plats på andra sidan åt dockskåpet.


Hittade detta överskåp i förrådet som jag har fått av Elisabeth. De andra tre fick plats i kontoret, men den sista rymdes inte. Tänkte att de vore bra om dockskåpet kom upp lite.

 
Hamrade fast dessa för att få fast en hylla eftersom de ursprungliga sakerna var borta.
 


Dockskåpet fick min mamma när hon var liten. De var ny inköpt, men tapeter och golv har mamma fixat själv.

 
Gräsliga tapeter som säkert är mode igen:-)


Öppna spisen var min favorit när jag var liten:-)
 

Ungarna älskade det! Så nu står på inköps listan att inhandla en pappa:-D
 


Ha det gott!/Åsa.Li





Kommentarer