Första advent

I år hade jag framme julgrejerna redan på Onsdag. Flyttade min lilla gran till rummet och förankrade fast den i fönstret så att inte ungarna slänger ner den i golvet.


Min China schak lampa är extra fin när den fick lite stjärn kompisar.


Byte faktiskt gardiner i år eftersom de jag hade gick i orange och blått. Riktigt fint blev det med Åsas vita gardiner:-)



Förra helgen började det töa och sen dess har de varit super halt. Eftersom vi bor ensligt så existerar inte sandning. Därför plockade jag fram sparken så vi har åkt i backen många gånger.
Rent av livsfarligt faktiskt, men så kul! Flera helgbilder hittar ni här.





Kommentarer

  1. Vad härligt med en spark. länge sedan jag åkte sådan.
    Fint julpynt;-)

    SvaraRadera
  2. Gillar den lilla granen :) Vi har inte haft gran på många år ... kanske för att jag tänkt för stort? Nu ska jag fundera vidare på en liten gran!
    China-schack-lampa? Kul idé!
    Önskar dig en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Läckert med Kinaschacklampa!
    Minns min barndoms jular då jag spelade Kinaschack med mamma.
    Så kul det var!

    SvaraRadera
  4. Den där chinaschacklampan var häftig!

    SvaraRadera
  5. Lampan är cool, och spark är kul!

    SvaraRadera
  6. Mysiga bilder och vilken häftig lampa!

    SvaraRadera
  7. Kinaschacklampan var jättehäftig, den kan du låta sitta uppe även efter jul. Spark verkar vara ett bra fordon, man får röra på sig och så är det dessutom miljövänligt.

    SvaraRadera
  8. Låter som en härlig dag med mys och fina lysen lampan var kol tycker jag
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Du har pyntat fint :) jag gillar också shacklampan, har aldrig sett en sån!

    SvaraRadera
  10. Tack för alla fina kommentarer. Min china schack lampa älskar jag! Tycker den passar fint även om de inte är jul. Tror att jag är ensam om den, men man vet aldrig:-)

    SvaraRadera
  11. Nog är du säkert rätt ensam om den lampan. Jättefin!
    Mycket mysiga bilder och en spark är bra till mycket.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar