Års krönika 2013 del 2 av 2

Nu kommer mera inspiration från de sista halvåret:-) Orkar inte länka så är ni nyfiken på något speciellt så hojta till så kan jag hjälpa er var ni finner det.
 
Sovrummet fick en ordentlig till fixning, jag gömde bland annat bokhyllan...


Välkomst skylt till jobbet.
 

Lagade barntältet med WHS rör.
 

Lärde mig att sy brödkorgar, de första blev till min syster.
 

Fixade iordning Sams rum med second hand prylar.
 
 
Robot lampan Abbe:-)
 
 
En kreativ gardin till det ny fixade kontoret.
 
 
Sams traktor mössa
 
 
Blom beställningar till mammas jobb.
 

Mera plåt blommor..
 

Min china schack lampa. Spel planen kommer från en gratis låda utanför second hand.
 

Målade vit i Felicias rum. Sen skulle vi ha tjejiga saker där inne. Därför målade jag dörrarna på dennes blåa klädskåp:-)

Har sytt en hel del till välgörenhet och harem byxorna blev populära. Dessa är mina favoriter med mudd från ett par barn sockar. Baksidan och framsidan är olika tyger.


Skrivbord blev det i Felicias rum när jag sågade till en byrå som jag hade över.



Julklappen till min syster och hennes kille. Avtryck från deras flicka:-)
 

Uttrycks stenarna blev julklapp till mamma och pappa:-)
 

Ha det gott!/Åsa.Li


Kommentarer

  1. Jag är på jakt efter lamp-idéer och den där robotlampan satte igång tankarna hos mig :)
    TACK för att du delar med dig!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar Abbe! Här har du länken hur processen gick till:-)
    http://aterbrukavasali.blogspot.se/2013/08/robot-lampan-abbe.html

    SvaraRadera

Skicka en kommentar