Påsk kort

Hej! Just nu är det mycket som händer i mitt liv och bloggen har blivit lidande. Har väntat på min pressarfot i över 1 1/2 månad, så jag är "sy deprimerad" kan man säga. Har inte haft så mycket lust eller tid för annat pyssel, men snart så hoppas jag få en ny pressarfot så jag kan börja sy igen. Har massor med sy idéer nämligen:-) Jag och ungarna har tillverkat lite påsk kort som jag tänkte dela med mig av. Nu är de dags för min jobbar helg så mer bloggande i veckan blir det inte. Däremot ser jag fram emot att besöka era bloggar så mera inspiration vaknar till liv. Ha en fin helg alla nya och gamla vänner!



 
Felicia härmar mig!
 

Detta påsk kort hade Felicia gjort på förskolan. Tok fin!

 
När jag var och jobbade på fritids passade jag på att påsk pyssla med barnen där. Underbar jobbar dag:-)
 
 
Mitt påsk kort

 
Älskar denna bild! Gjord av en fritids unge.
 

En annan fin.



Ha det gott!/Åsa.Li











Kommentarer

Skicka en kommentar