Pyssel paket "Gör din egen fjäril"

Då var de dags för kalas igen. Denna gång valde jag och Felicia att göra ett nytt pyssel paket.
Vårat förra "Gör din egen uggla" hittar du här.

Jag tog en plåt låda i lämplig storlek att rymma fyra toa rullar och lite papper. Den har jag för övrigt fått från en gratis låda på second hand:-) Målade en framsida:-)


I lådan finns...


Sen en beskrivning...

Fyra färgade papper med vingarna utritade på baksidan. (Vilket papper som helst funkar. Klipp från en veckotidning, ett kaffe paket, reklamblad osv. Eller måla ett papper själv).




Sen klippte jag fyra piprensare till spröten. Fyra uppsättningar ögon och några extra om de kommer på vift. Hjärtan att dekorera fjärillen med. Har sparat på små påsar som är perfekt att bara fylla och häfta ihop för detta enda mål.


Och till slut toarullar som jag också har ett lager av;-)


Felicias fjäril och Sams monster!!!
 


Ha det gott!/Åsa.Li




 

Kommentarer