Vad som är skräp avgör du:-)

"Skräp är det som återstår
när fantasin har tagit slut".

"Do what you can, with what you have, where ever you are".
-Theodore Roosevert

"If you change the way you look at
things, the things you look at change".
~Wayne Dyer
 

Felicia har tillverkat en jultomte med svettband (tejprulle mitt, inlindad i godis guldpengs papper) och ryggsäck (majsstärkelse förpacknings material). Tomten måste ha svettband för de förstår ju alla att han kommer att ha mycket att göra;-) Ett F tillverkade vi tidigare av en kartong som Felicia dekorerade med allt möjligt (korkar, kapsyler, plast korkar osv).


Sams rymdraket som kan tankas och skjuta;-)


 
Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. jag har inspirerats av din idé att ge bort pysselkit. Systerdotter fick ett kit för att göra kort. Har skrivit om det på min blogg och berättat att det är du som är inspirationen. Lyckades inte göra en länk från mobilen, men skrev adressen till din blogg så förhoppningsvis hittar folk hit =)

    SvaraRadera
  2. Så himla glad jag blir att pyssel paketen inspirarar:-)

    SvaraRadera
  3. Det första citatet i ditt inlägg är så bra!
    Tack för att du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade tillbaka till din blogg. :)

    SvaraRadera
  4. Jo de tycker jag med:-) De är fantasin som avgör.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar