Jobb uppdrag

Nu har jag snart jobbat en månad som barnskötare på "Kids corner". Är så himla glad att jag bytte jobb! Stor trivs och älskar att få vara med att forma verksamheten.
Efter någon dag kunde jag inte behärska mig...mina samlade toa rullar fick flytta till jobbet. (Har lite svårt att göra av med dem hemma med två barn). Älskar toarullar! Det bara måste finnas i ett pyssel rum! Variationen är oändlig:-) Andra sådana tips hittar du här.


Sen uppkom önskemål av skoskydd. Beskrivning hittar du här!!! Jag hatar blåa plast tossor som bara går sönder och som inte rymmer stora fötter. Sydde därför två par rymliga och tåliga till förskolan. Den mjuka vaxduken kommer från Malin och bandet för upphängning kommer från nån annan. Hu r du gör beskriver jag här.


Felicia har hjälpt mig sy och prova!
 

Och kul hade vi:-)
 


Ha det gott!/Åsa.Li


Kommentarer